Address

Strada Ion C. Bratianu, Arad, Romania

Contact

0040723582085

Follow

©2017 by emotii.ro. Proudly created with Wix.com

Aici iti regasesti echilibrul

servicii

Implementez metode eficiente de psihoterapie cognitiv - comportamentala pentru a incuraja auto-intelegerea si imi incurajez clientii  sa adopte noi atitudini si sentimente fata de situatiile de viata. De la deschiderea usilor clinicii mele în anul 2014, am oferit clientilor mei o gama larga de servicii de sanatate mintala. De la circumstante la scara mica, pana la experiente traumatizante -serviciile mele sunt personalizate pentru a satisface nevoile tuturor.

Two Dried Leaves

Prin terapie devi o persoana mai fericita si mai sanatoasa.

Terapie individuala
Bloom

Pentru o mai buna comunicare.

Terapia de cuplu
Lecture

Nu esti singur.

Terapie si consiliere de grup
Foggy Pier

Suntem alaturi de dumneavoastra.

Terapie de familie
Caută
  • Psiholog Ana Maria Rotaru

Ce este în neregulă cu mine? Oare o să mă simt vreodată mai bine? Nu mai suport!

In primul rând nu este nimic in neregula cu tine ca om, ca persoana. Problema este modul in care gândesti despre: situații, emoții, oameni, familie, viața, școala, loc de munca etc.

În terapie te ajut sa înțelegi modul in care te gândesti la emoțiile tale dar si cum interpretezi propriile emoții si emotiile celorlalți. Vei învăța cum sa îti accepti emoțiile și cum sa trăiești cu ele.

De îndată ce apare o emoție, exemplu anxietate, începi să evaluezi natura aceste emoții: Oare această emoție va dura la nesfârșit? Și ceilalți oameni se simt așa cum mă simt eu? Oare ar trebui să-mi fie rușine de sentimentele mele? Îmi pot exprima sentimentele liber fără să fiu criticat/ă? Oare ceilalți oameni imi vor da dreptate pentru felul în care mă simt? Oare au sens emoțiile mele?

Acesta este dialogul tău intern, dacă schimbi ceva la modul in care gândesti despre ceea ce ți se întâmpla și simți, vei reuși sa te simți mai bine, vei reuși sa te bucuri de viața și sa treci mai ușor peste anumite situații dificile din viața ta.


Minte, asta face creierul! Uneori!


Distorsiunile cognitive sunt simple modalitati prin care mintea noastra ne convinge de ceva ce nu este adevarat. Deşi în toate tulburările emoţionale se întâlnesc distorsiuni cognitive, ele se întâlnesc frecvent şi în populaţia generală, motiv pentru care simpla prezenţă a uneia sau mai multor distorsiuni nu reprezintă sub nici o formă un criteriu de diagnostic pentru vreo tulburare emoţională. Aceste ganduri false sunt de obicei folosite ca să întărească gândirea negativă, iraționala sau emotiile, spunându-ne lucruri care sună rațional și adevărat, dar în realitate ne servesc doar la a ne proteja de sentimentele negative față de noi înșine.

De exemplu, o persoană poate să își spună: “Întotdeauna eșuez când încerc să fac ceva nou, prin urmare eșuez în orice aș vrea să fac. “ Acesta este un exemplu de gândire alb-negru. Aceasta persoană vede lucrurile doar în termeni absoluți; dacă eșuează făcând un lucru, crede ca va eșua în toate lucrurile pe care le face. Ne minte ca “nu suntem capabil sa trecem peste” , “ca nu suntem destul de buni”, “ca ma voi sufoca”, “ca voi înnebuni”, “ca toată lumea se uita la mine”, “ca m-am făcut de ras și voi trai cu rușinea tot restul vieții”, “ca sunt prost/proasta” , “ca acesta e cel mai rău lucru care mi s-ar putea întâmpla”.

Aceste lucruri nu sunt adevărate, aceasta e o gândire irațională, și avem tendința sa ne credem mintea pe cuvânt atunci când ne trec astfel de fraze prin cap. De cele mai multe ori atunci când suferim de anxietate sau panica, sau doar avem o situație și nu ii găsim rezolvare este bine sa apelam la ajutorul unui psiholog.


  • Psiholog Ana Maria Rotaru

Materialele sunt elaborate de Prof. univ. dr. Daniel David (vezi Tratat de psihoterapii Cognitive şi Comportamentale; Polirom, 2006) pe baza teoriei şi terapiei raţional-emotive şi cognitiv-comportamentale şi a materialelor similare elaborate de Albert Ellis (şi la Albert Ellis Institute).


  • „Mi-aş dori ca situaţia să fie alta, însă ştiu că dorinţa mea nu devine obligatoriu realitate doar pentru că vreau eu asta.”

  • „Pot să accept că în viaţă mi se întâmplă şi lucruri pe care nu le doresc, deşi este trist.”

  • „Am greşit comportându-mă astfel, însă eu rămân întotdeauna o persoană valoroasă, prin simplul fapt că sunt om.”

  • „Poate că această reacţie a mea este o dovadă de slăbiciune, însă asta nu arată valoarea mea ca persoană.”

  • „Chiar dacă nu mă descurc întotdeauna aşa de bine cum mi-aş dori, rămân o persoană bună şi valoroasă.”

  • „Sunt mulţumit de mine, deşi ştiu că nu sunt perfect.”